مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-05بين الملل

وضعیت پایدار و مطلوب شبکه ارتباطی در مرز تمرچین


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: شبکه ارتباطی در مرز تمرچین به منظور میزبانی هر چه بهتر از زائران اربعین با تمهیدات انجام گرفته در وضعیت پایدار و مطلوبی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرز تمرچین در آذربایجان غربی واقع در شهرستان پیرانشهر و جنوب استان، تنها مرز رسمی کشور با شمال عراق است که امسال برای دومین بار میزبان سفر زائران اباعبدالله الحسین (ع) است.

این مرز ضمن کاهش مسافت و زمان سفر و حتی کاهش هزینه زائران آماده عبور جمع کثیری از زائران استان های شمال غرب کشور و حتی زائران کشورهایی چون ترکیه و آذربایجان را دارد.

قاسم جلیلی نژاد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی درباره آخرین اقدامات انجام گرفته در حوزه ایجاد پایداری شبکه ارتباطی در مرز تمرچین گفت: در راستای ارائه خدمات شایسته به زائران حسینی و به منظور رفع مشکلات ارتباطی موجود در مناطق مرزی و محورهای مواصلاتی مورد تردد زائران، حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی از ماه های گذشته برنامه ریزی لازم برای ایجاد پایداری ارتباطات در مرز تمرچین صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت پایدار و مطلوب شبکه ارتباطی در مرز تمرچین

وضعیت پایدار و مطلوب شبکه ارتباطی در مرز تمرچین