مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:402023-08-25سياسي

پیاده روی اربعین یک رسانه بین المللی و جریان ساز است


پیاده روی اربعین یک رسانه بین المللی و جریان ساز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد طیبی در نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به بعد اجتماعی پیاده روی اربعین حسینی اظهار کرد: پیاده روی اربعین نمایش اقتدار امت اسلامی است.

وی با بیان اینکه حرکت عظیم الهی حرکتی به سوی حجت الهی است، افزود: لبیک یا حسین به معنای لبیک به امام عصر (عج) است و از آمادگی عالم شیعه خبر می دهد به این معنی که اربعین یک رسانه بین المللی، تاریخ ساز و جریان ساز است.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه حرکت اربعین، الفت قلبی بین منتظران است، افزود: علاوه بر بعد اجتماعی این حرکت عظیم بعد فردی را نیز شامل می شود به این معنی که زیارت و تاب آوردن سختی مسیر برای فرد، خیر و خوبی به همراه دارد و گناهان او بخشیده می شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی برای دولتمردان در راستای بیان خدماتشان به مردم و کشور است تا برخی از اشتباهات، خطاها و نارسایی ها آسیب شناسی شود.

حجت الاسلام طیبی با بیان اینکه دولت سیزدهم شبانه روزی مشغول خدمت رسانی است، ادامه داد: دولت سیزدهم در آغاز شکل گیری با مشکلاتی مانند کسر ی بودجه، مسئله کرونا ، بحران انرژی و امنیت غذایی جهانی، تحریم های ظالمانه و جنگ روسیه و اکراین که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین یک رسانه بین المللی و جریان ساز است

پیاده روی اربعین یک رسانه بین المللی و جریان ساز است