مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 23:502023-09-05بين الملل

چرا «کهنه سربازان آمریکایی» خودکشی می کنند؟


خودکشی میان کهنه سربازان آمریکایی به یک بحران و اپیدمی تبدیل شده است تا جایی که قربانیان خودکشی در این طیف، از فوتی های ناشی از کرونا پیشی گرفته است.

- اما چرا کهنه سربازان خودکشی می کنند؟ خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: سال هاست که اخبار و آمار مرتبط با خودکشی کهنه سربازان آمریکا در صدر توجه رسانه های جهان قرار دارد؛ آماری که از آغاز هزاره سوم با اشغال افغانستان و عراق رو به وخامت گذاشت و تا به امروز روندی افزایشی داشته است.

کهنه سربازان به عنوان نظامیان بازگشته به کشور پس از جنگ های خارج از خانه به ویژه خاورمیانه، همواره در معرض سو مصرف مواد مخدر یا الکل، اختلال استرس، افسردگی، اضطراب، بی خوابی و از دست دادن حمایت اجتماعی قرار دارند که این مشکلات، احتمال اقدام به خودکشی را در کهنه سربازان افزایش می دهد.

هزاره سوم و آغاز اپیدمی خودکشی کهنه سربازان بر پایه آمار و مطالعات انجام گرفته در ارتباط با شمار قربانیان تجاوزگری های آمریکا، می توان به این واقعیت پی برد که از اوایل هزاره سوم این کشور با بحران خودکشی نظامیان و کهنه سربازان دست و پنجه نرم می کند.

چندی پیش روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز در این باره نوشت: میزان خودکشی در بین کهنه سربازانی که بعد از حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001 خدمت کرده اند، طی 14 سال قبل از همه گیری کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «کهنه سربازان آمریکایی» خودکشی می کنند؟

چرا «کهنه سربازان آمریکایی» خودکشی می کنند؟