مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-10سياسي

از اقدامات محیط زیستی ایران حمایت می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیکاوا کازو توشی سفیر ژاپن در ایران در دومین روز از برگزاری اجلاس بین المللی مقابله با طوفان های ماسه ای و گرد و غبار ضمن تسلیت به مردم مراکش به دلیل وقوع زمین لرزه اخیر و جان باختن برخی شهروندان این کشور اظهار داشت: - سفیر ژاپن در ایران از حمایت کامل این کشور از برنامه های جمهوری اسلامی ایران جهت مقابله با توفان های گرد و غبار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیکاوا کازو توشی سفیر ژاپن در ایران در دومین روز از برگزاری اجلاس بین المللی مقابله با طوفان های ماسه ای و گرد و غبار ضمن تسلیت به مردم مراکش به دلیل وقوع زمین لرزه اخیر و جان باختن برخی شهروندان این کشور اظهار داشت: امیدوارم شاهد بروز چنین بلایایی نباشیم.

وی بیان داشت: به ایران هم بابت برگزاری اجلاس بین المللی مقابله با توفان های گرد و غبار تبریک می گویم.

همکاری های منطقه ای و بین المللی جهت مقابله با طوفان های گرد و غبار بسیار حائز اهمیت است و مشارکت فعال بسیاری از کشور ها در اجلاس امروز هم موید همین مطلب است.

سفیر ژاپن در ایران افزود: در سال جاری شاهد توفان های بیشماری در شرق دور بوده ایم و در ژاپن برنامه کنترل گرد و غبار از سال 2002 آغاز شده و ما برنامه هایی با کشور هایی همچون چین کره و مغولستان داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اقدامات محیط زیستی ایران حمایت می کنیم

از اقدامات محیط زیستی ایران حمایت می کنیم