مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:052023-08-27حوادث

کلاهبرداری رمال با وعده ازدواج با خواستگار/ مردم هوشیار باشند


زن جوانی با وعده یک رمال در فضای مجازی با وعده ازدواج با خواستگار طعمه کلاهبرداری قرار گرفت.

- همدان- رییس پلیس فتا همدان گفت: زن جوانی با وعده یک رمال در فضای مجازی با وعده ازدواج با خواستگار طعمه کلاهبرداری قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ فیروز سرخوش نهاد با اشاره به کلاهبرداری در فضای مجازی اظهار کرد: در پی شکایت یک زن جوان همدانی مبنی بر کلاهبرداری از وی با ترفند فالگیری و رمالی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تشکیل پرونده، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: حسب مستندات مشخص شد شاکیه 350 میلیون ریال برای وعده ازدواج با خواستگار خود در چند مرحله به حساب رمال فضای مجازی واریز کرده است.

رییس پلیس فتا همدان با اشاره به پیگیری دقیق پلیس گفت: کارشناسان این نیرو با پیگیری موضوع موفق به شناسایی متهم و عودت وجوه پرداختی شاکی شدند و متهم به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ سرخوش نهاد خاطرنشان کرد: افراد سودجو اغلب مسائل خرافی را به شکل های مختلف در شبکه های اجتماعی رواج داده و از سادگی و زودباوری طعمه های خود نهایت بهره را می برند.

وی با بیان اینکه شهروندان و کاربران فضای مجازی به تبلیغات اغواکننده و دروغین که از طریق فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی منتشر می شود اعتماد نکنند، بیان کرد همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری رمال با وعده ازدواج با خواستگار/ مردم هوشیار باشند

کلاهبرداری رمال با وعده ازدواج با خواستگار/ مردم هوشیار باشند