مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-07ورزشي

اجرای 23 زمین ورزشی در شهرستان دشتی


نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در چند سال اخیر 23 زمین ورزشی در شهرستان دشتی از محل اعتبارات ملی و شهرستانی شروع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین کرمی صبح پنجشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر خورموج با تشریح اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان اظهار داشت: در چند سال اخیر اقدامات ارزشمندی در همه حوزه ها بویژه ورزش شاهد هستیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: در چند سال اخیر 23 زمین ورزشی شروع و یا در دست اجرا است که با تکمیل آنها تحولات خوبی در حوزه ورزش شاهد خواهیم بود.

کرمی تصریح کرد: در حال حاضر 110 پروژه عمرانی در حوزه آموزش، راه و ورزش در شهرستان های دشتی و تنگستان در دست اجرا است که این اقدامات در شرایطی رقم می خورد که کشور دچار شدیدترین تحریم ها است.

وی خاطر نشان کرد: 360 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات نفت و راهداری در اختیار نماینده است که برای پروژه های شهرستان های دشتی و تنگستان توزیع شد.

کرمی یادآور شد: برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزیم و هیچ گاه خودمان گرفتار حواشی نخواهیم کرد و با تمام توان در خدمت مردم خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 23 زمین ورزشی در شهرستان دشتی

اجرای 23 زمین ورزشی در شهرستان دشتی