مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-12سياسي

مراسم مسجد مقدس جمکران در هفته پایانی ماه صفر اعلام شد


مسجد مقدس جمکران در هفته پایانی ماه صفر با برنامه های مختلف ادعیه خوانی و سوگواری میزبان زائران این مکان مقدس می باشد.

- ایسنا/قم مسجد مقدس جمکران در هفته پایانی ماه صفر با برنامه های مختلف ادعیه خوانی و سوگواری میزبان زائران این مکان مقدس می باشد.

برنامه های مسجد مقدس جمکران در ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان(عج) برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز سه شنبه 21 شهریورماه مراسم قرائت دعای توسل با عنوان توسل به حریم کبریا با سخنرانی حجت الاسلام صفاری و قرائت دعای سیدرضا نریمانی بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد؛ در روز پنجشنبه 23 شهریورماه نیز مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان کمیل عارفانه با سخنرانی حجت الاسلام طباطبایی و قرائت دعای رضا ایزدی بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

سحرگاه روز جمعه 24 شهریورماه قرائت دعای ندبه با عنوان ندبه انتظار از ساعت 6 صبح با سخنرانی حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد و قرائت دعای عباس حیدرزاده برگزار می شود؛ این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش زنده خواهد شد.

همچنین همزمان با روزهای پایانی ماه صفر و ایام وفات پیامبر(س) و شهادت امام حسن(ع) و شهادت امام رضا(ع) از روز چهارشنبه 22 شهریورماه تا جمعه 24 شهریورماه با س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم مسجد مقدس جمکران در هفته پایانی ماه صفر اعلام شد

مراسم مسجد مقدس جمکران در هفته پایانی ماه صفر اعلام شد