مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-12فرهنگي

سینمای امروز ایران، چقدر برای ایران است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو-بهروز استادی، موضوعی که تقریبا بر هیچکس پوشیده نیست یکی از زمینه های جدی آسیب دیدن کشور در حوادث سال گذشته از ناحیه همین جماعت سینماگر و فعالان فرهنگی و هنری کشور بودند که در سال های گذشته، - به بهانه روز ملی سینما و تقریبا یکسالگی حوادث فتنه گون سال گذشته که با موضوع زن و حجاب کشور و جامعه را تحت شعاع خود قرار داد و هزینه های بسیاری به کشور وارد ساخت، بد نیست به سیاستگذاری فرهنگی هنری ج.

ا.

ا و تجربه عملکرد آن نسبت به سینماگران کنشگر برای انقلاب اسلامی و منافع کشور و مردم نگاهی بیاندازیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو-بهروز استادی، موضوعی که تقریبا بر هیچکس پوشیده نیست یکی از زمینه های جدی آسیب دیدن کشور در حوادث سال گذشته از ناحیه همین جماعت سینماگر و فعالان فرهنگی و هنری کشور بودند که در سال های گذشته، بسیاری از فعالیت هایشان تحت حمایت بودجه های دولتی و بیت المال بوده است.

چیزی که انتظار می رفت با بیش از چهار دهه حمایت های مستقیم و غیرمستقیم از این افراد، نتیجه ای غیر از این در صحنه جنگی ماجرا –که جنس کاملا فرهنگی داشت- رخ بدهد.

برای بازگشایی این موضوع و کشف ریشه این کژکارکردی و ناکارآمدی بهتر است به یکی از سخنرانی های رهبر انقلاب در اوایل دهه هفتاد شمسی (22/4/73) که در دیدار با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمای امروز ایران، چقدر برای ایران است؟

سینمای امروز ایران، چقدر برای ایران است؟