مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 20:152023-08-29اقتصادي

تعداد زائران از مرز تمرچین به 50 هزار نفر رسید


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد 50 هزار زائراباعبدالله الحسین از پایانه مرزی تمرچین در11 روز گذشته خبر داد.

- پیمان آرامون در گفتگو با خبرنگار مهر از تردد 50 هزار زائر اباعبدالله الحسین از پایانه مرزی تمرچین در 11 روز گذشته خبر داد و افزود: از 27 مردادماه سالجاری تاکنون در حدود 50 هزار زائر آقا اباعبدالله الحسین از پایانه مرزی تمرچین تردد کردند که در مقایسه با سال گذشته رشد 89 درصدی را حکایت دارد.

وی ادامه داد: از این میزان تردد 16 هزار زائر ورودی و 35 هزار زائر خروجی هستند که اوج ترددها تاکنون به روزهای 6 و 5 شهریور ماه اختصاص دارد.

آرامون با بیان اینکه بالغ بر 30 هزار نفر از مترددان را زائران ایران و مابقی را زائران خارجی تشکیل می دهند، ادامه داد: این تعداد زائر از 27 مرداد تاکنون وارد مرز تمرچین شده و از خدمات ارائه شده در این مرز بهره مند شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای افزایش علاقه مندی زائران جهت تردد از پایانه مرزی تمرچین به سمت عتبات عالیات اظهار کرد: اجرای طرح های مختلف ایمنی، راه اندازی روشنایی، اجرای طرح های روکش آسفالت، خط کشی، نصب تابلو و علائم در کلیه محورهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین و همچنین تأمین ناوگان مورد نیاز و پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد زائران از مرز تمرچین به 50 هزار نفر رسید

تعداد زائران از مرز تمرچین به 50 هزار نفر رسید