مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-11اقتصادي

قیمت امسال لباس فرم مدارس چند؟


رییس اتحادیه خیاطان زنانه و مردانه تهران گفت: پارچه های استفاده شده برای لباس فرم مدارس کاملا ایرانی هستند و قیمت مواد اولیه ثابت نیست.

اختلاف قیمت ها نیز به دلیل عدم ثبات است، - اما کسی حق فروش بالاتر از 490 هزار تومان ندارد چرا که همه موارد و سود در این قیمت لحاظ شده تا هم به نفع تولیدکننده و هم مصرف کننده باشد.

رییس اتحادیه خیاطان زنانه و مردانه تهران گفت: لباس فرم برای مقاطع اول تا سوم ابتدایی با گلدوزی 421 تا 465 هزار تومان و برای مقاطع چهارم تا ششم 444 تا 490 هزار تومان و برای دوره متوسطه از 937 هزار تومان تا یک میلیون قیمت خورده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، اکبر صدقی، رییس اتحادیه خیاطان زنانه و مردانه تهران در مورد قیمت تمام شده دوخت لباس فرم مدارس اظهار کرد: امسال با نشست هایی که انجام شد، برای تمام مناطق تهران، لباس فرم برای مقاطع اول تا سوم ابتدایی با گلدوزی 421 تا 465 هزار تومان و برای مقاطع چهارم تا ششم 444 تا 490 هزار تومان قیمت خورده است.

  وی افزود: پارچه های استفاده شده کاملا ایرانی هستند و قیمت مواد اولیه ثابت نیست.

اختلاف قیمت ها نیز به دلیل عدم ثبات است، اما کسی حق فروش بالاتر از 490 هزار تومان ندارد چرا که همه موارد و سود در این قیمت لحاظ شده تا هم به نفع تولیدکننده و هم مصرف کننده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت امسال لباس فرم مدارس چند؟

قیمت امسال لباس فرم مدارس چند؟