مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-24سياسي

موکب بنیاد مستضعفان با ظرفیت اسکان 1000نفر در تمرچین دایر شد


موکب بنیاد مستضعفان با ظرفیت اسکان بیش از یک هزار نفر و پارکینگ برای 10 هزار دستگاه خودرو در پیرانشهر با حضور رییس بنیاد مستضعفان، آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طی مراسمی ظهر پنجشنبه با حضور رییس بنیاد مستضعفان موکب این بنیاد در پیرانشهر آغاز به کار کرد، در این موکب که به صورت سنتی و چادرهای محلی در منطقه پادگان جلدیان راه اندازی شده پذیرایی از زائران با غذاهای محلی کلانه و آش محلی دوکیلو انجام می شود.

سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان با همراهی محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی صبح امروز از این موکب بازدید و از نزدیک در جریان ارائه خدمات به زائران قرار گرفتند.

فتاح میزبانی بهینه از زائران امام حسین (ع) را در پیرانشهر نمادی از وحدت و همدلی بین شهروندان استان و علاقه آنان به امام حسین (ع) اعلام کرد.

هم اکنون 38 گیت برای پذیرش زائران در پایانه مرزی تمرچین راه اندازی شده که 30 گیت در محوطه و 8 گیت در داخل سالن پایانه قرار دارد.

زیرساخت های لازم برای پذیرش سریع زائران در این پایانه مرزی فراهم شده و علاوه به دایر شدن مواکب پذیرایی، خودروهای امداد و نجات، اورژانس، نیروهای انتظامی و خدماتی در پایانه حضور دارند و برای راحتی زائران 72 چشمه سرویس بهداشتی نیز پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب بنیاد مستضعفان با ظرفیت اسکان 1000نفر در تمرچین دایر شد

موکب بنیاد مستضعفان با ظرفیت اسکان 1000نفر در تمرچین دایر شد