مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 12:402023-08-29سياسي

فصل عمران شهری در کشور بسیار تأثیرگذار است


نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مراسم آغاز عملیات اجرایی مرتفع ترین برج دوقلوی استان که با حضور مسئولین کشوری و استانی در محل پروژه برگزار شد، - ایسنا/اردبیل نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مراسم آغاز عملیات اجرایی مرتفع ترین برج دوقلوی استان که با حضور مسئولین کشوری و استانی در محل پروژه برگزار شد، گفت: فصل عمران شهری در کشور بسیار تأثیرگذار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی نیکزاد 7 شهریور در آغاز عملیات اجرایی مرتفع ترین برج دوقلوی اردبیل ضمن اشاره به اینکه فصل عمران شهری در کشور بسیار تأثیرگذار است، اظهار کرد: ضعف و قوت خدمات شهری به پای نظام نوشته میشود و مسئولان استان باید همکاری های لازم را با مدیران شهری داشته باشند.

نیکزاد شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب کشور را یکی از شرکت های موفق در فعالیت های عمرانی برشمرد و گفت: پایه گذاری شهرک رضوان اردبیل یکی از اقدامات این شرکت می باشد.

وی افزود: پروژه دارالفنون اردبیل با همکاری بانک پاسارگاد در نقطه جنوبی شهر اردبیل ساخته میشود و برای دانشکده فنی دانشگاه محقق اردبیل می تواند یک کلاس درس فنی و مهندسی باشد و انتظار داریم در پروژه دکوسنتر نیز شاهد مهندسی قوی و فنی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل عمران شهری در کشور بسیار تأثیرگذار است

فصل عمران شهری در کشور بسیار تأثیرگذار است