مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-17اقتصادي

آبفا: آب رسانی به 32 روستای استان تهران در حال انجام است


آبفای استان تهران از اجرای پروژه عظیم محرومیت زدایی و آب رسانی به روستاهای استان تهران در قالب 4 مجتمع جام کاران، صنیع خانی و کوثرهای غرب و جنوب غرب برای خدمات رسانی به 32 روستا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران، پروژه عظیم محرومیت زدایی و آب رسانی به روستاهای استان تهران در قالب 4 مجتمع جام کاران، صنیع خانی و کوثرهای غرب و جنوب غرب برای خدمات رسانی به 32 روستا در حال اجراست.

این پروژه جهادی حدود 184 هزار نفر از ساکنان روستاهای استان تهران را زیر پوشش خدمات آب رسانی قرار می دهد و به رغم مشکلات فراوان و محدودیت های اعتباری و مالی هم اکنون 42 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

گفتنی است این پروژه که توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال اجراست، با تخصیص 2691 میلیارد ریال از اواخر سال 1400 آغاز شده و قرار است در مدت 2.

5 سال اجرا و 32 روستای استان تهران از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شود.

اعتبارات این پروژه از محل بند 3 جدول 17 قانون بودجه سال 1400 و بودجه های سنوات آتی تامین می شود و هم اکنون در شهرستان های تهران، شهریار، ملارد، رباط کریم و پیشوا در حال اجراست.

همچنین حفر و تجهیز 23 حلقه چاه آب شرب، ساخت 3 باب مخزن زمینی ذخیره آب به ظرفیت 10 هزار مترمکعب و یک باب مخزن هوایی فلزی 100 مترمکعبی، اجرای 35


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبفا: آب رسانی به 32 روستای استان تهران در حال انجام است

آبفا: آب رسانی به 32 روستای استان تهران در حال انجام است