مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-02سياسي

سخنگوی سازمان انرژی اتمی: رابطه ایران و آژانس رو به جلو است


کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: به مسئولان آژانس گفتم شما را به کشور های دارای سلاح هسته ای راه نمی دهند که بتوانید اورانیوم 80 درصد را ببینید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از میزان، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ضمن تشریح دستاوردهای هسته‎ای ایران در زمینه‎ های مختلف از جمله در حوزه برق، کشاورزی و رادیودارو، به توضیحاتی درباره وضعیت رابطه ایران و آژانس بین‎ المللی انرژی اتمی، مکان‎های ادعایی در گزارش آژانس و کشورهای غربی، پروتکل‎های ورود بازرسان آژانس به ایران و همچنین موضوع سفر احتمالی رافائل گروسی به ایران پرداخت.

بهروز کمالوندی ، معاون امور بین ‎المللی، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی و سخنگوی این سازمان ضمن بازدید از خبرگزاری میزان به پرسش‎های خبرنگاران پاسخ داد که متن آن را در ادامه می‎خوانید.

وی با اشاره به اینکه دین ما، دین گسترش عدالت است و مشکلات فعلی ما در جهان ناشی از عزم ما برای تحقق هدف گسترش عدالت در جهان است، اظهار کرد: سرشت انسان عدالت ‎پسند و با ظلم مخالف است؛ از این جهت باید گفت که خبرگزاری میزان اهمیت بسیار بالایی دارد؛ ایجاد حس عدالت در سراسر کشور که سبب دادن آرامش به مردم می شود، کار سخت و در عین حال باارزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی سازمان انرژی اتمی: رابطه ایران و آژانس رو به جلو است

سخنگوی سازمان انرژی اتمی: رابطه ایران و آژانس رو به جلو است