مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-13فناوري

رشد 500 درصدی دیتای مصرفی زائرین همراه اولی نسبت به اربعین سال گذشته


همراه اول توانست با تکیه بر ظرفیت های ویژه ای که به مناسبت اربعین 1402 در تعامل با اپراتورهای عراقی فراهم آورد، بیش از 10 میلیون دقیقه ترافیک مکالماتی و 650 ترابایت ترافیک اینترنتی را از مسیر رومینگ بین المللی مدیریت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول امسال نیز همچون سنوات گذشته توانست در تعامل با اپراتورهای تلفن همراه عراقی، متنوع ترین و به صرفه ترین بسته ها و تعرفه های ارتباطی را برای زائرین اربعینی فراهم آورد.

همراه اول با در اختیار داشتن 67 درصد سهم بازار مکالمه ای کشور، 82 درصد سهم بازار پیامکی، 53 درصد سهم بازار مشترکان پهنای باند سیار و همچنین 298 قرارداد رومینگ بین الملل با اپراتورهای خارجی سعی کرد تا ضمن مذاکره مستقیم با اپراتورهای عراقی و ذی نفعان داخلی و خارجی، تخفیف استثنایی در ارائه سرویس رومینگ (مکالمه، دیتا و پیامک مشترکان در عراق) فراهم آورد تا میزبان خوبی برای مشترکان همراه اولی که قصد عزیمت به کشور عراق را داشتند، باشد.

بنابراین با عقد قرارداد با هر سه اپراتور عراقی و به واسطه استقبال مردم از 8 بسته رومینگ و مقرون به صرفه همراه اول ویژه ایام اربعین که با در نظر گرفتن طیف متعدد نیازهای مکالماتی و اینترنتی تدارک دیده شده بود، رکورد جدیدی در حوزه رومینگ شبکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 500 درصدی دیتای مصرفی زائرین همراه اولی نسبت به اربعین سال گذشته

رشد 500 درصدی دیتای مصرفی زائرین همراه اولی نسبت به اربعین سال گذشته