مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 00:002023-08-22دانش

میزبانی دانشگاه شریف از 500 رتبه برتر آزمون سراسری


شانزدهمین همایش تخصصی معرفی رشته های فنی و مهندسی و علوم پایه با حضور بیش از 500 نفر از برترین های آزمون سراسری و استادان مجرب دانشگاه صنعتی شریف، - شانزدهمین همایش تخصصی معرفی رشته های فنی و مهندسی و علوم پایه با حضور بیش از 500 نفر از برترین های آزمون سراسری و استادان مجرب دانشگاه صنعتی شریف، برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شانزدهمین همایش تخصصی معرفی رشته های دانشگاهی در دانشگاه صنعتی شریف(انتخاب شریف)، با هدف آشنایی بیشتر داوطلبان با رشته های دانشگاهی و محیط دانشگاه صنعتی شریف و کمک به انتخاب بهتر داوطلبان در محل سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و اقتصاد این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این همایش دکتر جلیلی رییس دانشگاه صنعتی شریف ضمن آرزوی موفقیت برای برترین های آزمون سراسری گفت: امیدوارم تک تک شما در آینده منشاء اثر در کشور باشید.

وی به تعبیر زیست بوم شریف اشاره کرد و افزود: منطقه طرشت حدود 250 هکتار است که حدود 20 هکتار آن شامل بخشی از دانشگاه است و حدود 230 هکتار آن مربوط به ناحیه نوآوری شریف است که با فعالیت دانشجویان، استادان و فارغ التحصیلان از بهترین زیست بوم های کشور محسوب می شود.

وی افزود: حضور شما در زیست بوم شریف با آموزش آغاز شده با پژوهش تکمیل می‎ شود و با در نهایت با فناوری استمرار می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی دانشگاه شریف از 500 رتبه برتر آزمون سراسری

میزبانی دانشگاه شریف از 500 رتبه برتر آزمون سراسری