مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:352023-08-30دانش

تجهیز مجتمع های خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان خوزستان در آستانه سال تحصیلی


رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان از تجهیز مجتمع های خوابگاهی این دانشگاه در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

  - دکتر مسعود صالحی شبلیزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آماده سازی مجتمع های خوابگاهی و کلاس های درسی برای آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: تعمیرات و تجهیزات خوابگاه ها از جمله امور زیربنایی، لوله کشی آب و گاز، افزایش ارتفاع دیوارهای خوابگاه ها، تامین کولر و یخچال و کامپیوتر، دیگ بخار، دیگ صنعتی، رنگ آمیزی و.

در مراکز دانشگاه فرهنگیان در سطح استان خوزستان انجام شده و یا درحال انجام است و با توجه به تجهیز خوابگاه ها و بهسازی آن ها، دانشجویان مهرماه خوبی را آغاز خواهند کرد.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت خوابگاهی ادامه داد: کلنگ زنی برای افزایش ظرفیت خوابگاهی دخترانه دزفول انجام شده و ساخت مجموعه ورزشی در خوابگاه پسرانه اندیمشک نیز آغاز شده است.

با توجه به اینکه توازن کاملی بین مراکز وجود ندارد، هدف این است که امکانات همه مراکز و پردیس های استان خوزستان به یک سطح برسد و در مجموع اعتبار بیش از 20 میلیارد تومانی برای آن در نظر گرفته شده است.

رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به قدمت حدود 80 ساله خوابگاه دخترانه حجاب اهواز، گفت: با توجه به قدمت این ساختمان، رایزنی هایی با آموزش و پرورش استان خوزستان انجام شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز مجتمع های خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان خوزستان در آستانه سال تحصیلی

تجهیز مجتمع های خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان خوزستان در آستانه سال تحصیلی