مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 21:412023-09-12سياسي

آیت الله فاضل لنکرانی: حجاب مانند نماز غیرقابل تغییر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی در دیدار دانشجویان دانشگاه های استان قزوین که در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت چهره های فرهنگی، علمی و دینی در دانشگاه ها بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه رسالت شما پاسداری و حمایت از نظام اسلامی است، مطرح کرد: مقام معظم رهبری در این راستا رهنمودهایی دارند که باید به آن ها جامه عمل پوشانیده شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با قرائت آیه 30سوره روم فاقم وجهک للدین حنیفا فطره الله التی فطرالناس علیها لاتبدیل لخلق الله ذلک الدین القیم گفت: گرچه تمام آیات قرآن مهم و اثرگذار است ولی این آیه یکی از کاربردی ترین آیات قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه خداوند در این آیه به رسول خدا(ص) امر می کند که وجه خود را به سمت دین قرار بده، عنوان کرد: این تاکید به این معنی است که باید تمام توجهات و نگاه ها به سمت دین باشد.

فاضل لنکرانی با اشاره به اینکه دین در راس تمام اموراست و بر تمام امور مقدم می باشد، خاطرنشان کرد: اسلام هم به دنیا و هم به آخرت بشر توجه دارد و این موضوع موجب جامعیت دین اسلام شده است.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه خداوند در ادامه این آیه می فرماید دین اسلام دین حنیف است، تصریح کرد: دین حنیف دینی است که به حق تمایل دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله فاضل لنکرانی: حجاب مانند نماز غیرقابل تغییر است

آیت الله فاضل لنکرانی: حجاب مانند نماز غیرقابل تغییر است