مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-09اقتصادي

با این شایعات قرار بود اربعین را کمرنگ کنند


شبکه های معاند علاوه بر بایکوت اجتماع 22 میلیونی اربعین امسال، شایعات زیادی را برای کاستن از عظمت این رویداد منحصر به فرد شیعه منتشر کردند.

-   همچنین طبق اعلام عتبه عباسیه 22,019,146میلیون نفر در اربعین سال 2023 در کربلا حضور داشتند که نسبت به سال گذشته نیز رشد چشمگیر زائران را نشان می دهد.

    * عدم اجازه آشپزی به ایرانیان؟! بی بی سی فارسی در روزهای اربعین فیلمی که تاریخ آن مشخص نیست را منتشر کرد که در آن یک فردی که فارسی صحبت می کند می گوید که در کربلا آب و غذا نیست و عراقی ها حتی نمی گذارند ما در اینجا آشپزی کنیم.

  واقعیتی که بیش از 4 میلیون ایرانی هم از نزدیک شاهد آن بودند این است که موکب های ایرانی با کمال احترام در کنار موکب های عراقی مشغول به فعالیت بودند، اما عتبه حسینی به دلیل رعایت نکات ایمنی، استفاده از کپسول گاز برای پخت غذا اطراف حرم  را ممنوع کرده بود و این یک دستور کلی برای همه موکب داران بود و ارتباطی به ایرانی یا عراقی بودن موکب ها نداشت.

  * پرداخت 5.

5 میلیون تومان به فرودگاه نجف بابت هر نفر این بخش از صحبت محمد محمدی بخش رییس سازمان هواپیمایی کشوری نیز ادعا کرد که شرکت های ایرانی به ازای هر زائر اربعین با نرخ فعلی ارز 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این شایعات قرار بود اربعین را کمرنگ کنند

با این شایعات قرار بود اربعین را کمرنگ کنند