مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 00:292023-09-18سياسي

تصویب کلیات لایحه اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران


احمد امیرآبادی فراهانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره نشست بعدازظهر دوشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست لایحه اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران مورد بحث و بررسی قرار گرفت که پس از بیان نظرات اعضاء، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران در این کمیسیون خبر داد.

احمد امیرآبادی فراهانی در گفت و گو با ایرنا درباره نشست بعدازظهر دوشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست لایحه اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران مورد بحث و بررسی قرار گرفت که پس از بیان نظرات اعضاء، کلیات این لایحه به تصویب رسید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: سواحل مکران از ظرفیت سرمایه گذاری بسیار بالایی برخوردار است و لایحه دولت سبب بهبود شرایط این منطقه و ارتقای آن خواهد شد.

امیرآبادی فراهانی یادآور شد: در نشست امروز نمایندگانی از وزارتخانه ای نفت، صنعت، معدن و تجارت و سایر وزارتخانه ها حضور یافتند و با رای اعضا کمیته تخصصی در کمیسیون اقتصادی مجلس درباره گزارشات لایحه سازمان توسعه ساحل مکران تشکیل شد و مسئولیت آن را به من سپردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کلیات لایحه اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران

تصویب کلیات لایحه اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران