مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 01:502023-08-23دانش

ناسا یک گروه زمین شناسی را برای ماموریت «آرتمیس 3» انتخاب کرد


ناسا از انتخاب یک گروه زمین شناسی برای ماموریت «آرتمیس 3» خبر داد که قرار است به پیش بردن اکتشافات علمی روی ماه و حضور بلندمدت در آن کمک کنند.

- ناسا یک گروه زمین شناسی را برای ماموریت آرتمیس 3 انتخاب کرد ناسا از انتخاب یک گروه زمین شناسی برای ماموریت آرتمیس 3 خبر داد که قرار است به پیش بردن اکتشافات علمی روی ماه و حضور بلندمدت در آن کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ناسا، یک گروه زمین شناسی توسط ناسا انتخاب شده اند تا طرح علمی اولین ماموریت فرود خدمه ماه را در بیش از 50 سال گذشته توسعه دهند.

ماموریت آرتمیس 3 (Artemis III) ناسا، فضانوردان را در نزدیکی قطب جنوبی ماه فرود می آورد تا اکتشافات علمی را پیش ببرد و راه را برای اکتشاف بلندمدت روی ماه هموار کند.

دکتر نیکی فاکس (Nicky Fox) معاون علمی ناسا گفت: علم یکی از ستون های ماموریت آرتمیس است.

این گروه مسئول هدایت کردن برنامه ریزی زمین شناسی برای اولین بازگشت بشر به سطح ماه در بیش از 50 سال گذشته خواهد بود و اطمینان حاصل خواهند کرد که ماموریت علمی آرتمیس به حداکثر موفقیت می رسد و درک ما را در مورد نزدیک ترین همسایه آسمانی زمین افزایش می دهد.

گروه زمین شناسی آرتمیس 3 به سرپرستی دکتر برت دنوی (Brett Denevi) پژوهشگر آزمایشگاه فیزیک کاربردی دانشگاه جانز هاپکینز (JHU)، با ناسا همکاری خواهند کرد تا اهداف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناسا یک گروه زمین شناسی را برای ماموریت «آرتمیس 3» انتخاب کرد

ناسا یک گروه زمین شناسی را برای ماموریت «آرتمیس 3» انتخاب کرد