مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 23:452023-08-26اقتصادي

کشف بیش از یک میلیون و 500 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی


بیرجند_ مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: در پنج ماهه امسال به میزان یک میلیون و 580 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف که به انبار شرکت پخش تحویل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا عابدانی شنبه در نشست خبری به منظور تشریح برنامه های هفته دولت اظهارداشت: طرح اتصال مخازن نفتی بیرجند به انبار استراتژیکی نفت رفسنجان از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم در استان است.

وی تصریح کرد: این پروژه با اعتبار 200 هزار میلیارد تومان اجرایی می شود.

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این پروژه در حال حاضر در مرحله پیمان سپاری است، گفت: با اجرایی شدن این طرح از مشکلات، مخاطرات و هزینه ها نفت کش های جاده پیما در استان کاسته می شود.

عابدانی از افزایش 85 درصدی نفت کش های جاده پیما در استان خبر داد و بیان داشت: طی دو سال دولت سیزدهم 465 میلیون تن کیلومتر توسط نفت کش های جاده پیما به استان انتقال یافته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان جنوبی با اشاره به افزایش 20 درصدی ذخیره سازی فرآورده در استان افزود: میزان توزیع فرآورده نفتی استان سال 1400، 972 میلیون لیتر و سال گذشته نیز یک میلیون و 70 هزار لیتر در استان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک میلیون و 500 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

کشف بیش از یک میلیون و 500 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی