مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-09اقتصادي

200 هزار مترمربع اراضی کشاورزی کلاردشت آزادسازی شد


فرمانده انتظامی استان مازندران از آزادسازی 200 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی به ارزشی بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال در شهرستان کلاردشت، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در اجرای طرح برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی ملی و کشاورزی و در پی کسب خبری مبنی بر ساخت و سازهای غیرمجاز در بخشی از زمین های کشاورزی شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی های مقدماتی و تحقیقات پلیسی و پس از هماهنگی های قضایی، با همکاری مأموران انتظامی و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی، حصارها و ساخت و سازهای ایجاد شده در زمین های مذکور تخریب شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، 150 قطعه مورد دیوارکشی، 14 فقره فوندانسیون، احداث انباری، فنس کشی، تفکیک، نگهبانی، خاکبرداری تخریب و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

وی، ارزش زمین های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ 2 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و از تشکیل پرونده برای 5 متهم اصلی که اقدام به احداث ساختمان و دیوارکشی در زمین های مذکور کرده بودند، خبر داد.

سردار مفخمی با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با ساخت و سازهای غیرمجاز از مردم خواست برای جلوگیری از تضییع حقوق و زیان های ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هزار مترمربع اراضی کشاورزی کلاردشت آزادسازی شد

200 هزار مترمربع اراضی کشاورزی کلاردشت آزادسازی شد