مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-17سياسي

رویش جوانه های امید از طرح توسعه نهبندان در دولت سیزدهم


خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ درخشش برگ هفتم شهریور ماه سال 87 در تاریخ عصر حاضر جنوبی ترین و کم برخوردارترین نقطه خراسان جنوبی بیش دیگر برگ های آن است و گویا این ورق نورانی ترین ورق تاریخ معاصر نهبندان است.

شاید بپرسید چرا؟ از آن رو که در این روز نهبندان که آن زمان جزو جنوب خراسان به حساب می آمد میزبان مقتدای و ولی امر مسلمین ایران و جهان بود.

 به واسطه فراموش نشدن این شهد شیرین و قدوم مبارک رهبر معظم انقلاب به این شهرستان، هفتم شهریور روز نهبندان نام گذاری شد تا برای همیشه این روز در اذهان، خاطره ها و تاریخ منطقه به یادگار بماند.

حضور در اجتماع مردم محروم نهبندان  به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت ا.

خامنه ای، هفتم شهریور سال 78 رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران در اجتماع بزرگ مردم محروم شهرستان مرزی نهبندان حضور یافتند و دیدار با مردم و به ویژه جوانان مومن، مهربان و نجیب نهبندان را یک توفیق بزرگ و خاطره ای به یاد ماندنی توصیف کردند و فرمودند: من با سفر به شهرستان محروم نهبندان می خواهم توجه مسئولان سطوح مختلف دولتی و استانی را به طور کامل به این منطقه و مناطقی از این قبیل جلب کنم و از آن ها انتظار دارم که اهتمام خود را بر روی نقاط دور افتاده که غالباً محرومیت های زیادی را از دوران قبل تحمل کرده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویش جوانه های امید از طرح توسعه نهبندان در دولت سیزدهم

رویش جوانه های امید از طرح توسعه نهبندان در دولت سیزدهم