مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 06:002023-09-13اجتماعي

زیرپوست دبستان های کرمان؛ از 77 هزار کلاس اولی تا نذر خانم معلم ها


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از ورود 77 هزار دانش آموز کلاس اولی به دبستان ها در مهرماه امسال خبر می دهد.

- خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: آن طور که طاهره زحمتکش معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان می گوید: قرار است حدود 364 هزار دانش آموز در سال تحصیلی 1402 – 1403 وارد مدارس ابتدایی استان کرمان شوند که از این تعداد حدود 77 هزار نفر کلاس اولی ها هستند.

وی با اشاره به اینکه تقریبا تعداد دختران و پسران مدارس ابتدایی استان کرمان مساوی ست، ادامه می دهد: موضوعی که هست اینکه موالید ما در استان کرمان نسبت به پارسال بیش از 2 هزار نفر کمتر شده است.

کلاس خالی خط قرمز ماست معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در پاسخ به این پرسش که آیا مهرماه امسال با کمبود معلم در دوره ابتدایی مواجه هستیم یا خیر، اظهار کرد: متاسفانه امسال معلمان بازنشسته زیادی داریم، زیرا بحث رتبه بندی معلمان مطرح بود و تا پارسال معلم ها را نگه داشتیم، اما امسال دیگر بازنشست شده اند.

زحمتکش می گوید: هنوز تلاش ما این است که همکاران را نگه داریم و آنها همچنان در کلاس های درس بمانند، زیرا به وزارت آموزش و پرورش قول داده ایم، خط قرمز ما کلاس خالی ست و نباید کلاس خالی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرپوست دبستان های کرمان؛ از 77 هزار کلاس اولی تا نذر خانم معلم ها

زیرپوست دبستان های کرمان؛ از 77 هزار کلاس اولی تا نذر خانم معلم ها