مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 10:352023-08-26سياسي

استقبال 150 هزار نفری از فصل شیدایی


دبیر اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان بعد از اتمام نمایش میدانی فصل شیدایی گفت: استقبال مردم از این نمایش جذاب و باشکوه، بی نظیر بود به نحوی که با استقبال 150 هزار نفری مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان روبرو شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، به نقل از کمیته اطلاع رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، سردار مهدی فرجی اظهار کرد: ابتدا باید از تک تک عوامل اجرایی این پروژه بزرگ هنری که بیش از دو ماه خالصانه و جهادی پای کار بودند، نهایت قدردانی را داشته باشم.

وی تصریح کرد: خروجی بیش از دو ماه تلاش و زحمت برای فصل شیدایی، اجرای بی نقص و باشکوه ظرف 15 شب خاطره انگیز بود که امیدوارم مردم همدان از این شب ها و این نمایش جذاب راضی بوده باشند.

دبیر اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان ادامه داد: شب اول پیش بینی ما حضور 5 تا 6 هزار نفری مردم بود به نحوی که ظرفیتی هم حدود هفت هزار نفر تعریف شد اما استقبال از این نمایش به 11 تا 12 هزار نفر در هر شب رسید که این در نوع خود برای ما جالب توجه بود.

 وی ضمن تقدیر از دستگاه های اجرایی، عوامل هنری و اجرا، استانداری، تیپ 32 انصارالحسین (ع)، شرکت نمایشگاه های بین المللی، شهرداری، رسانه ها و اقشار مختلف گفت: استقبال بی نظیر و باشکوه مردم از این اثر ماندگار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال 150 هزار نفری از فصل شیدایی

استقبال 150 هزار نفری از فصل شیدایی