مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-08سياسي

زائران اتباع خارجی در مرز چذابه اسکان داده شدند


سرپرست فرمانداری دشت آزادگان از اسکان زائران اتباع خارجی اربعین حسینی بازگشته در مرز چذابه تا تأمین اتوبوس برای جابه جایی آن ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رستم عیدی پور بعد از ظهر جمعه در گفت وگویی رسانه ای به بازدید خود از پایانه مرزی چذابه اشاره کرد و گفت: در این بازدید وضعیت زائران اتباع خارجی معطل در این مرز به دلیل نبود اتوبوس برای انتقال به مقاصد خود مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: به منظور اسکان این زائران، مسجد سید محمد مقدم و زینبیه و همچنین 6 موکب سایبانی تعیین شده و خدمت رسانی به آن ها به صورت شبانه روزی انجام می شود.

عیدی پور به انتقال زائران اتباع خارجی به وسیله اتوبوس تا اهواز، قم و تهران اشاره کرد و ادامه داد: باتوجه به اینکه اتباع خارجی افغانستانی و پاکستانی به صورت کاروانی های با جمعیت زیاد وارد می شوند، باید توقف چندساعته در مرز چذابه داشته باشند تا اتوبوس ها بازگردند و انتقال آن ها به شهرهای یادشده انجام شود.

وی خبر داد: قرار است امروز جلسه ای باحضور معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان و فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه برگزار و از ظرفیت ارگان ها، صنایع و شرکت ها برای افزایش اتوبوس ها و انتقال زائران اتباع خارجی اربعین حسینی به اهواز، قم و تهران انجام شود تا بتوانند به مقاصد خود بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اتباع خارجی در مرز چذابه اسکان داده شدند

زائران اتباع خارجی در مرز چذابه اسکان داده شدند