مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 07:502023-08-30اقتصادي

توسعه سیستم های اتوماسیونی در شهرداری های لرستان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر لزوم توسعه دستگاه های الکترونیکی شهرسازی و مالی در شهرداری های استان تأکید کرد.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر لزوم توسعه دستگاه های الکترونیکی شهرسازی و مالی در شهرداری های استان تأکید کرد.

احمدرضا دالوند شامگاه هفتم شهریورماه در جلسه با شهرداران لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به منظور ارتقاء کیفیت خدمت رسانی و افزایش شفافیت و دقت در فرایندهای درون شهرداری، باید سیستم یکپارچه اتوماسیونی و الکترونیکی در زمینه شهرسازی و مالی استقرار یابد.

وی تصریح کرد: فرایندهای مالی و حقوق و دستمزد و همچنین فعالیت های شهرسازی مانند صدور پروانه ساختمانی، پایان کار و سایر گواهی های ساختمانی، پاسخگویی به استعلامات، محاسبه و دریافت عوارض وضع شده، ممیزی املاک و اصناف توسط این سامانه انجام می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خاطرنشان کرد: در راستای تجهیز و توسعه فناوری، 20 شهرداری از شهرداری های تابعه به دستگاه های نرم افزاری مالی و شهرسازی تجهیز می شوند.

دالوند با بیان اینکه استقرار این سیستم ها تحولی در نظام مالی و شهرسازی شهرداری ها رخ خواهد داد، افزود: با این رویکرد بخش زیادی از فرایندهای سنتی به صورت الکترونیکی و با کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه سیستم های اتوماسیونی در شهرداری های لرستان

توسعه سیستم های اتوماسیونی در شهرداری های لرستان