مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 02:452023-09-12بين الملل

انتقاد جمهوری خواهان از توافق مبادله زندانی بین آمریکا و ایران


انتقاد جمهوری خواهان از توافق مبادله زندانی بین آمریکا و ایران - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تصمیم دولت آمریکا به ریاست جو بایدن برای توافق مبادله زندانی با ایران و انتقال 6 میلیارد دلار از وجوه مسدودی ایران در کره جنوبی به قطر، با مخالفت و حملات لفظی جمهوری خواهان همراه شد.

اعضای ارشد حزب جمهوری خواه ضمن ابراز خشم و عصبانیت از این تصمیم دولت بایدن، کاخ سفید را به پرداخت باج به یران متهم کردند، در حالی که به اذعان مقامات آمریکایی این پول ها متعلق به خود ایران است.

دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا، که در زمان حضورش در کاخ سفید شخصاً دستور خروج یکجانبه از برجام و بازگرداندن تحریم های اقتصادی علیه ایران را صادر کرد، بار دیگر از توافق مبادله زندانی بین واشنگتن و تهران انتقاد کرد.

ترامپ عصر سه شنبه در شبکه اجتماعی تروث سوشال نوشت: اجازه دهید این موضوع را روشن کنیم! ما تبادل گروگان با ایران انجام دادیم.

ما به آنها 5 فرد بسیار سرسخت و باهوش دادیم که آنها به شدت می خواستند.

به همین ترتیب ما هم 5 نفر را پس گرفتیم، اما به آنها 6 میلیارد دلار هم دادیم! آیا کسی می داند که 6 میلیارد دلار چقدر پول است؟ وی با ادعای اینکه توافق جدید یک سابقه وحشتناک ایجاد می کند، بار دیگر از قانونگذاران جمهوری خواه در کنگره آمریکا خواست که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد جمهوری خواهان از توافق مبادله زندانی بین آمریکا و ایران

انتقاد جمهوری خواهان از توافق مبادله زندانی بین آمریکا و ایران