مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 07:302023-08-23اقتصادي

بهره برداری و کلنگ زنی 51 پروژه با اعتبار 505 میلیارد تومان در هفته دولت نکا


سرپرست فرمانداری نکا از افتتاح و کلنگ زنی 51 پروژه در هفته دولت نکا خبر داد و گفت:  این طرح ها با اعتبار 505 میلیارد تومانی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- نکابه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، مرتضی رمضانی، شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های هفته دولت اظهار کرد: خبرنگاران رابط بین مسؤولان و مردم هستند تا خدمات نظام و دولت مردمی آیت آلله رییسی اطلاع رسانی شود.

وی گفت: امروز تبیین خدمات دولت مردمی وظیفه مهمی است که برعهده داریم و شعار دولت رییسی به عنوان دولت مردمی، در کنار مردم بودن است و با دولت مردمی بودن از شعارهای دولت است که عملیاتی شد و خدمات رسانی به محرومان، با مردم بودن و مشکلات را لمس کردن برای ما در این دولت اصل است.

سرپرست فرمانداری نکا با بیان اینکه رفع مشکلات مردم دغدغه جدی ماست، یادآور شد: همه نگاه ما کار با همه توان برای رفع مشکلات مردم است که در این راستا مهمترین خواسته مردم مبارزه با فساد در دستگاه هاست و باید مدیران حس مبارزه با فساد را در خود ایجاد و تقویت کنند.

رمضانی گفت: دولت سالم، صادق و مردمی رییسی در کنار مردم است و به خود می بالیم  و تلاش داریم تا برای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال وارد و شعار ما می توانیم را در دستور کار قرار دهیم و به جوانان متخصص خود تکیه کرده تا مشکلات اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری و کلنگ زنی 51 پروژه با اعتبار 505 میلیارد تومان در هفته دولت نکا

بهره برداری و کلنگ زنی 51 پروژه با اعتبار 505 میلیارد تومان در هفته دولت نکا