مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-12سياسي

سرگریه نمایشگاهی برای بازتاب واقعه کربلا/ استقبال اهل سنت گلستان از نمایشگاه


نمایشگاه سرگریه کاری مشترک از هنرمندان استان های گلستان و قزوین تا پایان ماه صفر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی دایر است.

- "سرگریه" نمایشگاهی برای بازتاب واقعه کربلا/ استقبال اهل سنت گلستان از نمایشگاه ایسنا/گلستان نمایشگاه سرگریه کاری مشترک از هنرمندان استان های گلستان و قزوین تا پایان ماه صفر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی دایر است.

نمایشگاه سرگریه کاری مشترک از هنرمندان استان قزوین و استان گلستان است که به مناسبت ماه محرم و صفر و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) با همکاری سرکار خانم مریم کریمی و آقای سیدمحمد علوی راد و همچنین مساعدت و همکاری اداره کل ارشاد اسلامی استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهرستان گرگان برپا شده است.

هنرمندان رشته های مختلف در کنار هم جمع شدند تا هر کدام با با زبان هنر خود ذره ای از واقعه بزرگ عاشورا را به تصویر بکشند، این نمایشگاه شامل تابلوهایی تلفیقی از هنر عکاسی، خوشنویسی، تایپو گرافی، شعر و گرافیک است که در معرض دید عموم قرار گرفته است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه بازتاب واقعه کربلا و عزاداری بر این واقعه در آیینه هنر است تا بازدیدکنندگان با وجوه دیگری از این موضوع آشنا شوند چرا که هنر در تعامل و ارتباط با روح مخاطب تاثیرات بسزایی بر اندیشه و نوع نگاه او خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگریه نمایشگاهی برای بازتاب واقعه کربلا/ استقبال اهل سنت گلستان از نمایشگاه

سرگریه نمایشگاهی برای بازتاب واقعه کربلا/ استقبال اهل سنت گلستان از نمایشگاه