مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-04سياسي

به بهانه سهام عدالت کلاه سرتان نرود!


رییس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به آغاز دوره جدید ثبت نام سهام عدالت در کشور نسبت به فرصت طلبی افراد سودجو در خصوص ارسال پیامک ثبت نام سهام عدالت و کلاهبرداری از متقاضیان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سرهنگ داوود معظمی گودرزی ، در تشریح جزییات این خبر گفت: افراد متقاضی ثبت نام سهام عدالت باید توجه داشته باشند که در دام افراد سودجو و فرصت طلبی که از هر موضوعی برای کلاهبرداری و اقدامات مجرمانه خود استفاده می کنند، نیافتند.

وی با بیان اینکه ممکن است، افراد فرصت طلب با انتشار تبلیغاتی نظیر ثبت نام سهام عدالت ، دریافت سهام عدالت ، افزایش سهام عدالت و .

از شهروندان سوء استفاده و کلاهبرداری کنند، افزود: این افراد معمولا تبلیغات خود را در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها و همچنین سایت های فاقد مجوز منتشر می کنند، در ادامه نیز یا کاربران را به صفحات فیشینگ و برداشت غیرمجاز از حساب بانکیشان هدایت می کنند، یا اطلاعات هویتی آنان را دریافت کرده و از آن سوءاستفاده می کنند.

رییس پلیس فتا تهران بزرگ با تاکید بر اینکه شهروندان به هیچ عنوان نباید فریب این تبلیغات را بخورند، اظهارکرد: چه افرادی که ممکن است جزو جاماندگان این طرح باشند و چه افرادی که ممکن است به رقم آن اعتراض داشته باشند، لازم است حتما اخبار و روش های پیگیری را از رسانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه سهام عدالت کلاه سرتان نرود!

به بهانه سهام عدالت کلاه سرتان نرود!