مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 16:002023-09-10بين الملل

رأی الیوم: رژیم صهیونیستی ضعیف تر از آن است که العاروری را ترور کند


رأی الیوم در تحلیلی به عدم توانایی رژیم صهیونیستی و هراس آن از ترور فرماندهان مقاومت فلسطین و در رأس آنها صالح العاروری پرداخت.

- رأی الیوم در تحلیلی به عدم توانایی رژیم صهیونیستی و هراس آن از ترور فرماندهان مقاومت فلسطین و در رأس آنها صالح العاروری پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رأی الیوم، از مهم ترین تغییرات و تحولاتی که در سیاست خصمانه رژیم صهیونیستی رخ می دهد، این است که تهدیدهای بی هدفی را علیه ایران مطرح می کند که این تهدیدها از بیش از دو دهه قبل آغاز شده و اجرایی نشده است؛ مساله ای که همچنین درمورد تهدید رژیم برای ترور فرماندهان فلسطینی از جنبش حماس و در رأس آنها صالح العاروری صدق می کند، رژیم صهیونیستی العاروری را به این متهم می کند که در پشت اقدامات مقاومت در کرانه باختری اشغالی و شهر قدس اشغالی است، این تهدید نیز غیرعملی باقی مانده است، چراکه رژیم صهیونیستی هراس این را دارد که ترور العاروری که مقیم لبنان است، منجر به وقوع رویارویی با حزب الله شود؛ همانطور که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله به آن تهدید کرده است.

علاوه بر آن، منابع در تل آویو گفته اند که در ماه اوت گذشته تشدید تنش گسترده و خطرناکی در میدان های مختلف صورت گرفت که برجسته ترین آنها میان لبنان- اسراییل و کرانه باختری با رژیم صهیونیستی بود و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی الیوم: رژیم صهیونیستی ضعیف تر از آن است که العاروری را ترور کند

رأی الیوم: رژیم صهیونیستی ضعیف تر از آن است که العاروری را ترور کند