مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 10:002023-08-26اقتصادي

واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس به مدار تولید بازگشت


مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از وارد مدار شدن واحد شماره یک بخار این نیروگاه، پس از اتمام تعمیرات اضطراری و اتصال به شبکه سراسری برق خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از وارد مدار شدن واحد شماره یک بخار این نیروگاه، پس از اتمام تعمیرات اضطراری و اتصال به شبکه سراسری برق خبر داد.

داریوش محمودی صبح امروز (چهارم شهریورماه) در تشریح این خبر، عنوان کرد: واحد شماره یک بخار که به دلیل نشتی از بویلر و لوله های کندانسور، از مدار خارج شده بود، پس از اتمام عملیات مذکور به مدار تولید بازگشت.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس افزود: در این عملیات رفع عیب از درین اتوماتیک ها و مشعل ها، تنظیم هدر گاز ، رفع عیب از سیفتی والو بخار کمکی، رفع گداختگی طبقه B6، نشت یابی هیتر B5، جوش کاری زانویی بالای بلودان طبقه هم کف، تأمین روشنایی مناسب اطراف فیدپمپ ها و هیترهای سالن توربین، رفع نشتی از لوله های کندانسور و لوله های بویلر در نقاط مختلف و هیترهای فشار قوی، با تلاش خستگی ناپذیر کارکنان بخش تعمیرات در گرمای 50 درجه واحد و رطوبت 80 درصد انجام شد.

محمودی ابراز امیدواری کرد: با تلاش بی وقفه و شبانه روزی متخصصان این نیروگاه و اتکا به خودباوری، روند حداکثری تولید برق، ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس به مدار تولید بازگشت

واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس به مدار تولید بازگشت