مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 08:202023-09-18سياسي

بخش ویژه نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه های قزوین راه اندازی شود


رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در راستای تحقق عدالت اجتماعی، کتابخانه هایی برای اقشار مختلف مانند نابینایان و ناشنوایان ایجاد شود تا از مطالعه و فضای کتاب و کتابخوانی بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه اشدری اظهار کرد: از آنجایی که همه افراد جامعه این حق را دارند تا از فرصت ها و امکانات و خدمات شهری برخوردار باشند و افراد کم شنوا و ناشنوا هم با محدودیت ارتباطی رو به رو هستند، بنابراین تکلیف نهادهای دولتی، حمایتی و شهرداری این است که کمک کنند تا نیازهای این افراد به درستی شناخته و برطرف شود .

    وی ادامه داد: مدیریت شهری قزوین باید همکاری و مساعدت های لازم را در راستای خدمت رسانی به نابینایان، ناشنوایان و معلولان جسمی  به ویژه راه اندازی کتابخانه و بخش ویژه این افراد داشته باشد و در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نکند.

رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین همچنین خواستار مساعدت و مشارکت مدیریت شهری در برگزاری مراسمات، گردهمایی ها و تشکل های معلولین جسمی و آسیب دیدگان متناسب با ایام تقویم از جمله روز جهانی عصای سفید، روز جهانی ناشنوایان و روز جهانی سالمندان با انجمن ها و تشکل های مرتبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش ویژه نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه های قزوین راه اندازی شود

بخش ویژه نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه های قزوین راه اندازی شود