مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-12اقتصادي

جریمه میلیاردی محتکران آرد یارانه ای در ابرکوه


مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد از صدور حکم الزام به عرضه 162 کیسه آرد یارانه ای در شبکه رسمی در شهرستان ابرکوه خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد از صدور حکم الزام به عرضه 162 کیسه آرد یارانه ای در شبکه رسمی در شهرستان ابرکوه خبر داد.

سید محمد مهدی مهاجریان مقدم گفت: پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه آرد و احتکار 162 کیسه آرد دولتی 40 کیلویی در شعبه اول رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان ابرکوه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات تخلف انتسابی را بین سه متهم محرز اعلام و متهمان را به علاوه بر الزام به عرضه کالا در شبکه رسمی برای متهم ردیف اول 494 میلیون و 100 هزار ریال و متهم ردیف دوم نصب پارچه بعنوان متخلف و پلمب واحد صنفی به مدت دو روز و پرداخت جزای نقدی به مبلغ یک میلیارد و 220 میلیون ریال و متهم ردیف سوم به پرداخت بیش از هشت میلیارد و 660 میلیون ریال جزای نقدی و پلمب و نصب پارچه تخلف بر سر در واحد صنفی به مدت 10 روز محکوم کرد.

مهاجریان مقدم ادامه داد: با اعتراض متهمان پرونده مذکور به دادنامه بدوی، در شعبه اول تجدید نظر استان بررسی و رسیدگی و مورد تایید و لازم الاجرا شدن دادنامه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه میلیاردی محتکران آرد یارانه ای در ابرکوه

جریمه میلیاردی محتکران آرد یارانه ای در ابرکوه