مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-10دانش

تشریح جزییات ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی


رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم با بیان اینکه امروز آخرین مهلت ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی است، گفت: حدود هزار و 600 نفر در این فراخوان برای دانشگاه های دولتی و نزدیک هزار و 400 نفر برای دانشگاه غیردولتی جذب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، متقاضیان ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیات علمی نوبت شهریور 1402 تا پایان امروز یکشنبه 19 شهریورماه برای ثبت نام مهلت دارند.

از این رو جزییات مربوط به ثبت نام فراخوان را از محمد خلج امیرحسینی رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم جویا شدیم.

خلج امیرحسینی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: به دلیل همراهی با متقاضیانی که فرصت نکردند در مهلت مقرر (از چهارم تا شانزدهم شهریور)، ثبت نام خود را در فراخوان جذب اعضای هیات علمی انجام دهند، مهلت ثبت نام تا پایان امروز 19 شهریورماه تمدید شد.

به گفته وی، در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی در شهریور 1402 تمام فارغ التحصیلان دکتری که بدون کارت پایان خدمت و بدون غیبت هستند، می توانند شرکت کنند؛ ضمناً تمامی رقبای برتر هر رشته علاوه بر اینکه امکان استخدام در دانشگاه را دارند، می توانند به صورت حق التدریسی در دانشگاه های دولتی و به صورت پیمانی در دانشگاه های غیرانتفاعی مشغول به کار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی

تشریح جزییات ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی