مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-05ورزشي

تاکید قلعه نویی اللهیار و حزباوی را راهی ازبکستان کرد


مهاجم هال سیتی انگلیس با توجه به امیدواری امیر قلعه نویی، در مرحله اول انتخابی المپیک پاریس در کنار تیم امید حاضر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال امید ایران برای حضور در دور اول انتخابی المپیک پاریس راهی تاشکند ازبکستان شده است.

ملی پوشان زیر 23 سال ایران در حالی تمرینات خود را قبل از دیدار با هنگ کنگ پشت سر می گذارند که شرایط این تیم با ورود بازیکنان لژیونر نظر محمدامین حزباوی، علی پوردارا و الهیار صیادمنش متفاوت تر از گذشته شده است.

حزباوی و صیادمنش قرار بود در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور داشته باشند اما امیر قلعه نویی پیغام مهمی را برای آنها مخابره کرد تا بازیکنان جوان فوتبال ایران بدون هیچ شک و شبهه ای در اردوی تیم امید حاضر شوند.

صیادمنش که مدت هاست جایی در ترکیب هال سیتی انگلیس ندارد برای اینکه نظر مربیان باشگاهی اش را بار دیگر جلب کند پیشنهاد مشترک قلعه نویی و عنایتی را برای حضور در تیم امید پذیرفت.

او در حالی بلیت لندن به تاشکند را تهیه کرد که پل ورودش به تیم ملی بزرگسالان برای جام ملت های آسیا از مرحله اول انتخابی المپیک پاریس با امیدها می گذرد.

دو لژیونر تأثیرگذار جوان فوتبال ایران که حالا تبدیل به نقطه اتکای برنامه فنی عنایتی در تاشکند خواهند بود تا با عملکرد احتمالی مثبت خود بتوانند نظر قلعه نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید قلعه نویی اللهیار و حزباوی را راهی ازبکستان کرد

تاکید قلعه نویی اللهیار و حزباوی را راهی ازبکستان کرد