مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 17:302023-09-12اقتصادي

هیچ ذرت آلوده ای در همدان وجود ندارد


وزیر جهاد کشاورزی با تأکید براینکه هیچ ذرت آلوده ای در این استان وجود ندارد، گفت: همه ذرت های استان همدان دارای گواهی بهداشت است و به روز آزمایش می شود.

- ایسنا/همدان وزیر جهاد کشاورزی با تأکید براینکه هیچ ذرت آلوده ای در این استان وجود ندارد، گفت: همه ذرت های استان همدان دارای گواهی بهداشت است و به روز آزمایش می شود.

محمدعلی نیکبخت در جریان سفر یک روزه به استان همدان ، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همدان به عنوان ذخیره گاه استراتژیک نهاده های غرب کشور است و هم اکنون 200 هزار تن نهاده در این استان ذخیره شده است.

وی تصریح کرد: ذرت های مورد اشاره بهمن پارسال با تایید سازمان های استاندارد و دامپزشکی از بندر مبدا حکم تخلیه گرفته است و اگر مشکل داشت اجازه بارگیری داده نمی شد.

وزیر جهادکشاورزی با اشاره به اینکه روند توزیع این نهاده ها برای دامداری ها و مرغداری ها پس از مدتی آغاز و در حین بارگیری نمونه برداری در محل انجام می شد، افزود: قبل از بارگیری و فروش مجددا نمونه گیری انجام می شود و بر اساس اسناد معتبر این ذرت ها، هیچگونه افت یا آلودگی ندارند.

نیکبخت با اشاره به اینکه افت ذرت ها در حد استاندارد و طبیعی است،خاطرنشان کرد: از مجموع 21 هزار تن آن، فقط سه هزار تن باقی مانده که در حال توزیع بین مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ ذرت آلوده ای در همدان وجود ندارد

هیچ ذرت آلوده ای در همدان وجود ندارد