مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 18:452023-08-31سياسي

ا عزام مستقیم زوار اربعین از فرودگاه های سمنان و شاهرود به نجف


مدیر کل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای اولین بار پرواز سمنان به نجف روز آینده از فرودگاه سمنان انجام می شود ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حسام قربانعلی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پروازهای اربعین اظهار داشت: تاکنون 65 هزار صندلی پروازهای اربعین مربوط به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به زوار عرضه شده است.

وی با بیان اینکه 277 پرواز اربعین داریم، افزود: غیر از پروازهای برنامه ای، چندین پرواز به صورت فوق العاده در مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) به نجف در تاریخ های 12 و 13 شهریور همچنین 17 شهریور برقرار خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: برای اولین بار پرواز سمنان به نجف روز آینده از فرودگاه سمنان انجام می شود .

وی افزود: روز شنبه 11 شهریور پرواز شاهرود-نجف انجام خواهد شد، همچنین پروازهای خرم آباد، زنجان و شیراز به سمت نجف نیز خواهیم داشت.

قربانعلی اضافه کرد: طی هماهنگی با سازمان هواپیمایی کشوری، روز آینده پروازی از فرودگاه نجف به فرودگاه مهرآباد به شماره پرواز 5300 خواهیم داشت که ساعت 19:30 به وقت محلی از فرودگاه نجف پرواز خواهد کرد و ساعت 21:40 به فرودگاه مهرآباد وارد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ا عزام مستقیم زوار اربعین از فرودگاه های سمنان و شاهرود به نجف

ا عزام مستقیم زوار اربعین از فرودگاه های سمنان و شاهرود به نجف