مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:302023-08-29اقتصادي

افتتاح 99 پروژه به مناسبت هفته دولت در خرمدره


فرماندار خرمدره با بیان اینکه در شهرستان خرمدره 99 پروژه در هفته دولت به بهره برداری رسید، گفت: به سرانجام رساندن برخی پروژه ها از جمله پل جمال الدین که مردم را رنج می داد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فیاض محبی، فرماندار خرمدره ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خرمدره به اقدامات قابل توجه انجام شده در توزیع اعتبارات شهرداری ها و دهیاری ها اشاره و اظهار کرد: در آغاز کار من در شهرستان، 200 خیابان بدون آسفالت بود که مشکل برخی از این خیابان ها حل شده، هر چند باز هم مشکل آسفالت هنوز وجود دارد.

فرماندار خرمدره تخصیص 100 میلیارد تومانی اعتبار از محل تبصره 16 به شهرستان را متذکر و قابل تقدیر دانست و افزود: این تخصیص مشکلات را کاهش داده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان خرمدره 99 پروژه در هفته دولت به بهره برداری رسید، تصریح کرد: به سرانجام رساندن برخی پروژه ها از جمله پل جمال الدین که مردم را رنج می داد، با حمایت استاندار حل شد که جای تقدیر دارد.

محبی به پیگیری مشکلات درمان از جمله بیمارستان اشاره کرد و گفت: توجه به برخی از مشکلات منجر به حل جمعیت قابل توجهی خواهد شد.

فرماندار خرمدره با بیان اینکه تصفیه خانه شهر خرمدره از مصوبات سفر است، ادامه داد: اعتبارات قابل توجهی به این پروژه تخصیص بافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 99 پروژه به مناسبت هفته دولت در خرمدره

افتتاح 99 پروژه به مناسبت هفته دولت در خرمدره