مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:162023-09-02سياسي

«من مردم» در ایران رونمایی شد


احمد لاجوردی یکی از نویسندگان حوزه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب من مردم در گفت و گو با خبرنگار فارس در یزد، کتاب نوشتن را یکی از موثرترین راهکارهای انتقال تجارب در حوزه های مختلف دانست و اظهار کرد: انسانها با عبرت گرفتن از یکدیگر راه درست زیستن را می آموزند و کتاب می تواند در این امر نقش آفرینی موثری داشته باشند.

وی افزود: نویسنده باید با محوریت مهر، عشق و دوستی بنویسد و هنرمندانه عاشقی را به مردم بیاموزد و مسیر درست زیستن را با قلم خود یادآوری کند.

این نویسنده آگاه با بیان این که هیچ وقت پول و مقام نمی تواند انسان را ماندگار و مسیر تعالی را مستمر برای انسانها روشن نگه دارد، گفت: برقراری ارتباط با تمام اقشار جامعه از پزشک و راننده گرفته تا افرای که در دام اعتیاد افتادند، از جمله ویژگی های نویسندگی است که می تواند درس عبرتی برای همگان باشند.

لاجوردی تصریح کرد: تجربه از هر جنسی عامل پیشبرنده جامعه است و این مهم با نوشتن و خواندن به دیگران منتقل می شود.

وی با بیان این که نویسندگی از جمله ابزاری است که بدون شک حمایت مسئولان و دست اندرکاران حوزه فرهنگ و ادب را می طلبد، بیان کرد: یک نویسنده گاهاً یک یا چند سال برای تولید اثری فاخر زمان می گذارد و هر کتاب اگر آگاهانه نگارش شود می توانند سالها راهگشای ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«من مردم» در ایران رونمایی شد

«من مردم» در ایران رونمایی شد