مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 23:102023-08-27اقتصادي

طرح توسعه بیمارستان شهید سلیمانی ابهر اجرا می شود


فرماندار شهرستان ابهربا اشاره به بیمارستان شهید سلیمانی این شهرستان گفت: پروژه ای برای طرح توسعه آن با اعتبار 78 میلیارد تومان تعریف شده است که این پروژه با عنوان 3 پروژه بزرگ کشور در حوزه تامین اجتماعی در حال ساخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، احمد ذوالقدر، فرماندار شهرستان ابهر در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور استان زنجان برگزار شد، با اشاره به نیمه کاره ماندن پروژه کتابخانه مرکزی این شهر اظهار داشت: اسکلت کتابخانه مرکزی شهر ابهر ده سالی است زده شده اما به دلیل نبود اعتبار بلاتکلیف مانده است، از این رو امیداریم در سفر ریاست جمهور به استان اعتبارات لازم به این پروژه اختصاص یابد.

فرماندار شهرستان ابهر به اصلاح شاخص ها در شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد: طبق رایزنی هایی که با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان شده است در خواست داریم که اصلاح شاخص ها بازنگری شود.

وی با اشاره به احیای شرکت سیوان پس از 12 سال افزود: این شرکت جزو واحد های راکد بود منتهی با همت مضاعف ششمین شرکتی است که در این دولت به چرخه تولید بازگشته است.

ذالقدر به دو شرکت گلخانه هیدج و سیمین نخ اشاره کرد و ادامه داد: با پیگیری های مجموعه استانی و شهرستانی 400 میلیارد تومان به شرکت کارخانه هیدج تسهیلات اختصاص پیدا کرد و همچنین طرح توسعه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه بیمارستان شهید سلیمانی ابهر اجرا می شود

طرح توسعه بیمارستان شهید سلیمانی ابهر اجرا می شود