مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-04سياسي

خدمت 48 پزشک متخصص و عمومی بسیجی قم در عمود 215 طریق الحسین


مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قم گفت: تیم جهادی به استعداد 48 نفر از پزشکان متخصص و عمومی، متخصصین اعصاب، نورولوژی، داخلی، قلب، طب سنتی، اطفال، - سرهنگ حسین رضایی مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قم در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: تیم های جهادی سازمان بسیج جامعه پزشکی امسال هم طبق سنوات گذشته وظیفه خودشان دانستند تا در راستای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی رهسپار طریق الحسین بشوند.

وی افزود: امسال ما در طریق الحسین عمود 215 در دو تیم جهادی شهید لطفی نیاسر و شهید شیخ شعاعی در حال فعالیت هستیم؛ این تیم جهادی به استعداد 48 نفر از پزشکان متخصص و عمومی، متخصصین اعصاب، نورولوژی، داخلی، قلب، طب سنتی، اطفال، چشم پزشکی و سایر تخصص های مورد نیاز در خدمت زائرین هستند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی با تاکید به این که، خدمات بسیار ارزشمند و شایان توجه این گروه صرفا برای رضای خداوند و خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی ارائه شده است، اظهار داشت: فعالیت موکب درمانی از 5 شهریور ماه شروع شده و تا امروز که در آستانه اربعین هستیم ادامه پیدا کرده است .

رضایی خاطر نشان کرد: این تیم تاکنون بسیار پای کار بوده است؛ تیم بصورت سه شیفت درمانی شبانه روزی بدون هیچ روز تعطیلی با روحیه انقلابی و جهادی ادامه پیدا کرده است و عزیزانی که از سازمان جامعه پزشکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت 48 پزشک متخصص و عمومی بسیجی قم در عمود 215 طریق الحسین

خدمت 48 پزشک متخصص و عمومی بسیجی قم در عمود 215 طریق الحسین