مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 22:552023-09-13ورزشي

انجام پروژه های عام المنفعه را فدای حواشی نکنیم


فرماندار شهرستان خمام در آیین معارفه اولین شهردار چوکام گفت: شهردار و شورای شهر باید از حاشیه به دور باشند، زیرا هر کجا حاشیه به وجود آمده، عقب ماندگی را شاهد بودیم؛ - ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان خمام در آیین معارفه اولین شهردار چوکام گفت: شهردار و شورای شهر باید از حاشیه به دور باشند، زیرا هر کجا حاشیه به وجود آمده، عقب ماندگی را شاهد بودیم؛ نمونه آن پروژه هایی هستند که سالیان سال بر زمین مانده و هنوز افتتاح نشده است.

اسفندیار جوشن امروز در آیین معارفه اولین شهردار چوکام که در سالن ورزشی 22 بهمن این شهر برگزار شد، ضمن تسلیت مناسبت های ماه صفر، اظهار کرد: خداوند توفیق دهد بیش از پیش با سیره ائمه اطهار(ع) آشنا شده و آن را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه اولین شهردار چوکام جوان ترین شهردار استان و جزو سه شهردار جوان کشور است، افزود: اولین ها همیشه ماندگار هستند؛ بنابراین باید تلاش شود تا این عنوان اولین همراه با آبادانی و توسعه شهر باشد.

جوشن با تاکید بر اینکه لازمه مدیریت شهری همکاری دو طرفه مردم و مسئولان است، تصریح کرد: تکالیفی بر عهده شهروندان است و در مقابل نیز مسئولان از جمله شهردار و شورا، مسئولیت هایی در قبال شهروندان دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام پروژه های عام المنفعه را فدای حواشی نکنیم

انجام پروژه های عام المنفعه را فدای حواشی نکنیم