مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 13:152023-08-24اجتماعي

امکانات برای اسکان و پذیرایی زائران اربعین در تمرچین مهیا است


در حال حاضر تمام امکانات برای اسکان و پذیرایی زائران اربعین حسینی در مرز تمرچین مهیا شده است.

- ارومیه - رییس بنیاد مستضعفان گفت: در حال حاضر تمام امکانات برای اسکان و پذیرایی زائران اربعین حسینی در مرز تمرچین مهیا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز فتاح پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از مواکب اربعین حسینی در مرز تمرچین پیرانشهر اظهار کرد: این مرز یکی از مسیرهای بسیار خوب برای اعزام زائران است.

وی با بیان اینکه تمام امکانات برای اسکان و پذیرایی زائران مهیا شده است، اظهار کرد: مرز تمرچین ظرفیت بسیار خوبی برای اعزام زائران با ظرفیت چندین هزار نفر دارد.

رییس بنیاد مستضعفان به همراه استاندار آذربایجان غربی روز پنجشنبه در سفر یک روزه به آذربایجان غربی از مرز تمرچین پیرانشهر و زیرساخت های این مرز برای تردد زائران اربعین حسینی بازدید کرد.

مرز تمرچین در 15 کیلومتری غرب پیرانشهر، جنوب آذربایجان غربی و نقطه مقابل مرز حاج عمران عراق قرار دارد و یکی از نزدیک ترین مسیرهای زمینی جمهوری اسلامی به دریای مدیترانه شرقی است.

این مرز زمینی تا شهر ارومیه، مرکز استان 160 کیلومتر فاصله دارد و فاصله نزدیک ترین شهرها به این مرز، پیرانشهر در ایران و چومان در عراق است که به ترتیب حدود 11 کیلومتر و 25 کیلومتر با گمرک تمرچین فاصله دارد و از تمرچین ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات برای اسکان و پذیرایی زائران اربعین در تمرچین مهیا است

امکانات برای اسکان و پذیرایی زائران اربعین در تمرچین مهیا است