مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-18ورزشي

چند ورزشکار کرمانشاهی در بازیهای آسیایی هانگژو حضور دارند؟


به گفته معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه 16 نفر از ورزشکاران و مربیان استان به بازیهای آسیایی 2023 هانگژو اعزام می شوند.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه 16 نفر از ورزشکاران و مربیان استان به بازیهای آسیایی 2023 هانگژو اعزام می شوند.

فرهمند سال افزون در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغاز بازیهای آسیایی هانگژو از فردا(28 شهریور)، اظهارکرد: برای این دوره از بازی های آسیایی از کرمانشاه جمعاً 16 نفر شامل یازده ورزشکار و پنج مربی اعزام خواهند شد.

وی افزود: در این دوره از رقابتها ورزشکاران و مربیانی از کرمانشاه در رشته های کاراته، تیرو کمان، دوومیدانی، بدمینتون، واترپلو، تکواندو، کشتی آزاد، وزنه برداری، شیرجه، پارادوومیدانی، والیبال نشسته و پاراقایقرانی حضور دارند.

معاون ورزش و جوانان استان تصریح کرد: مهدی خدابخشی و آتوسا گلشاد نژاد در رشته کاراته، میلاد رشیدی در رشته تیر و کمان، حسین کیهانی در رشته دوومیدانی، علی حیاتی در رشته بدمینتون، ارشیا الماسی در رشته واترپلو، آرین سلیمی در رشته تکواندو، مسعود امامی در رشته والیبال نشسته، هرمز صیدی و یاسین خسروی در رشته پارادوومیدانی و شهلا بهروزی راد در رشته پاراقایقرانی ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در بازیهای آسیایی هانگژو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند ورزشکار کرمانشاهی در بازیهای آسیایی هانگژو حضور دارند؟

چند ورزشکار کرمانشاهی در بازیهای آسیایی هانگژو حضور دارند؟