مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 11:352023-08-25اجتماعي

روایت یک بانوی گیلانی از قلب هایی که جا ماند


بلندگوی مسجد صدا درآمد «حی علی الکربُ بلا» «حیّ علی الحسین»، دیگر قلب ها توان تپیدن نداشت، بغض های نهفته ترکید و گوشه های چشمِ خیس به خیسی پهنای صورت رسید و گوشه و کنار بیرون مسجد صدای گریه عاشقان را برای فرشتگان به ارمغان می برد تا به آسمان برسانند که .

- خبرگزاری فارس، رشت؛ محدثه فردی: خبر دادند کاروان حسینی از مسجد امام رضا (ع) ایستگاه انزلی رشت به کربلای معلی عزم سفر دارد تا عاشقی کند و ندای عاشق شوید که زندگی به عشق است سردهند، گفتم حالا که جزو جاماندگان شده ام حداقل برای بدرقه زائران کویش، حاضر شده و با منت و التماس از تک تکشان بخواهم که برای ما جا ماندگان دعا کنند.

  با قلبی مملو از حسرت جاماندگی و با بغضی نهفته در گلو خود را به مسجد امام رضا (ع) رساندم، زائران یک به یک می آمدند و در پی آن خانواده ها برای بدرقه عزیزانش گوشه کنار کِز کرده بودند چرا که از این قافله عاشقی جا مانده اند، گوشه چشمان همه شان خیس از ترنم اشک های جاماندگی بود و ابروان در هم تنیده ای که گواهِ حسرت از جاماندگی بود.

  در همین حین بلندگوی مسجد صدا درآمد حی علی الکربُ بلا حیّ علی الحسین ، دیگر قلب ها توان تپیدن نداشت، بغض های نهفته ترکید و گوشه های چشمِ خیس به خیسی پهنای صورت رسید و گوشه و کنار بیرون مسجد صدای گریه عاشقان را برای فرشتگان به ارمغان می ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک بانوی گیلانی از قلب هایی که جا ماند

روایت یک بانوی گیلانی از قلب هایی که جا ماند