مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-15سياسي

برگزاری یادواره 32 شهید «پسوجان» سیرجان


بیست وششمین یادواره 32 شهید سرافراز روستای پسوجان بخش پاریز سیرجان امروز با حضور گسترده مردم و خانواده شهدای بخش پاریز و مسؤولان در حسینیه این روستا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، سردار علی ایران نژاد دبیر ستاد برگزاری یادواره 32 شهید والامقام روستای پسوجان امروز در مراسم یادواره شهدا اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس کمتر خانواده ای در این روستا بود که فرزند و جوانان شان در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور نداشته باشد و امروز هم این روستا نسبت به جمعیت خود بالاترین آمار شهدا در منطقه را دارد.

 وی افزود: شهدا رفتند تا ولایت بماند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اند و شهدای ما با تاسی از مکتب امام حسین(ع) و شهدایی همچون حضرت علی اکبر(ع) جان شیرین خود را برای دفاع از ناموس و حفظ کشور و نظام اسلامی فدا کردند.

دبیر یادواره شهدا با بیان اینکه امروز دشمنان، نسل جوان ما را مورد هدف قرار داده اند، گفت: سبک زندگی شهیدان باید تبیین شود و امروز ما میراث دار شهدا هستیم و این جوانان شجاع و آگاه این مرز و بوم بودند که همه نقشه های پوشالی دشمنان را نقش برآب کردند.

این جانباز دفاع مقدس ادامه داد: یادواره های شهدا فرصتی برای تبیین و تشریح ارزش ها و آرمان های شهدا است و امروزهم به برکت خون شهدا تنها کشوری که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره 32 شهید «پسوجان» سیرجان

برگزاری یادواره 32 شهید «پسوجان» سیرجان