مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 10:402023-08-25سياسي

دستور فرماندار نطنز برای خلع ید زمین های واگذاری ساخته نشده در بادرود


به بنیاد مسکن ابلاغ کردیم چنانچه فردی سال های گذشته زمین دریافت کرده ولی نساخته است، آن زمین خلع ید و به متقاضیان ساخت واگذار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، محمد عباس ظریفی شامگاه پنج شنبه در برنامه میز خدمت مسجد امام رضا (ع) بادرود در نشست صمیمی با اهالی بادرود اظهار کرد: نام گذاری هفته اول شهریورماه بانام دولت و به یاد شهدای والامقام رجایی و باهنر فرصتی است ارزنده تا کارگزاران دولت با نگاهی به عملکرد خود در دوران مسؤولیت، نقاط ضعف و قوت را بشناسند و برای تقویت نقاط مثبت و اصلاح کمبودها و نقصان بسیار هوشمندانه در راستای آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تلاش کنند.

 وی افزود: هفته دولت، فرصتی مغتنم برای تشریح خدمات انجام شده توسط خادمان ملت و آگاه سازی مردم است و می طلبد مدیران دولت با آگاهی بخشی دقیق و هوشمندانه ضمن روشنگری، ابهام زدایی، شفاف سازی و پاسخگویی به مطالبات مردم برای امیدآفرینی مضاعف به مردم قدم بردارند.

ظریفی تصریح کرد: تعالی و توسعه مجموعه، مشارکت و همراهی عمومی ملت را می طلبد، لذا از مردم سرافراز شهرستان خواهانم که با رصد عملکرد دولت و بیان مشفقانه کاستی ها و ارائه ارزشمند راهکارها در فائق آمدن بر کمبودها در مسیر خدمت رسانی همراه باشند تا شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور فرماندار نطنز برای خلع ید زمین های واگذاری ساخته نشده در بادرود

دستور فرماندار نطنز برای خلع ید زمین های واگذاری ساخته نشده در بادرود